Daisypath Friendship tickers
Ditujukan khas buat sesiapa sahaja yang mengidam membaca puisi, cerita karut dan kata-kata dari budak separa kreatif atau tidak professional ini. <3 ~ bukan cerita fitnah ok

[F&R] Hikayat Usang Sang Perindu

11/06/2011

Aku tidaklah sempurna,
Hidupku juga tidak sempurna,
Fikiran dan perwatakanku jua begitu,
Masih belum ada sesuatu yang sempurna
yang pernah aku jumpa di dunia ini,
Tetapi terima kasih kepada engkau,
Akhirnya aku jumpa sesuatu yang sempurna
Buat diriku yang sebaliknya,
Satu ciptaan yang ku rasakan takdir bagiku,
Terdetik di hati bahawa
inilah kesempurnaan yang aku cari,
Lega rasa hati bila hadir
seorang insan sepertimu,
Akulah yang paling bertuah dapat bertemumu,
Hanya aku yang dapat lihat kesempurnaan itu
kerana itu yang aku cari tiada padaku.
Kesempurnaan itu ada padamu,
Walaupun kau tidak kekal bersamaku
Hingga akhir hayat seperti yang ku impikan,
Kau masih tetap yang paling sempurna 
Dalam hati ini walau sedalam mana luka
dan pedih rasanya terpaksa jauh darimu.
Hanya satu yang sempurna ingin ku sampaikan
Buat dirimu yang sempurna bagiku,
Hati dan cinta ini masih untukmu.

0 ratus orang komen:

Sila Tabur Pesanan Anda Di Sini^^

^^